Informatie webshop

Bestellen

De door jou gekozen producten heb je toegevoegd aan je winkelmand en nu wil je bestellen. Er zijn slechts 4 stappen voor het afronden van je bestelling.

Stap 1: Winkelmand

Rechtsboven kun je zien hoeveel items er in je winkelmand zitten. Klik op de winkelmand om deze te bekijken. Je vindt hier een overzicht van je bestelling. In dit overzicht heb je nog de mogelijkheid om artikelen te verwijderen, het aantal aan te passen en/of de kleur te wijzigen. Je kiest hier ook één van de bezorgmethodes.

Stap 2: Jouw gegevens

Bij deze stap vul je jouw gegevens in. De velden met een sterretje zijn nodig om je bestelling te kunnen plaatsen.

Stap 3: Bezorgen of afhalen

Je kunt nu de bezorgkeuze verder aanpassen. Geef aan of je het pakketje thuisbezorgd wilt hebben of af wil halen in de salon. Wanneer je je bestelling afhaalt in de salon, betaal je geen verzendkosten. Voor meer informatie over verzendkosten, zie ‘bezorgen of afhalen’.

Stap 4: Betalen

Kies jouw betaalmethode en rond de bestelling af. Nadat de betaling is afgerond ontvang je per e-mail een orderbevestiging.

Betalen

Voordat je betaalt kun je alles nog een keer controleren en kun je jouw persoonlijke gegevens en de bezorgwijze nog aanpassen. Er zijn vier betalingsmogelijkheden:

  • iDEAL
  • Creditcard

Betalen met iDeal betekent dat je het gevraagde bedrag online via je eigen bank betaalt. Dit gaat makkelijk en volgens dezelfde beveiligingseisen als jouw bank. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. De service is beschikbaar voor klanten van o.a. ABN AMRO Bank, Rabobank, SNS Bank, ING en Friesland Bank.

Wij accepteren Visa en MasterCard. Creditcards worden gecontroleerd en in sommige gevallen kan om aanvullende informatie worden gevraagd. Voor betalingen met Visa en MasterCard zal gevraagd worden naar de 3D secure code.

Bezorgen of ophalen

Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden gedaan, worden dezelfde dag nog verzonden. Voor het laten bezorgen of ophalen van je bestelling kun je kiezen uit de volgende twee opties:

  • Bezorgen met PostNL
  • Ophalen in de salon

Wij rekenen verzendkosten voor Nederland en België voor een aankoop tot € 35,-. Voor een aankoop hoger dan € 35,- reken wij geen verzendkosten. Gratis afhalen in de salon is mogelijk en kan tijdens de bestelling aangevinkt worden. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan proberen wij je hier natuurlijk zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Ruilen & retourneren

Op al onze artikelen geldt een garantieperiode van 1 maand. Dat wil zeggen dat een product moet voldoen aan wat je als koper er redelijkerwijs van mag verwachten, tijdens de verwachte levensduur en bij normaal gebruik. Bij gebreken heb je als klant recht op een nieuw exemplaar.

Je kan je online bestelling in de salon retourneren of via PostNL. Het retourneren van je bestelling in onze salon is gratis. Neem hiervoor producten mee naar de salon, wanneer je hier gebruik van wil maken. Voor retourneren van je bestelling via PostNL brengen wij retourkosten in rekening. Dit wordt ingehouden op de terugbetaling van het aankoopbedrag.

Als je retourzending is gecontroleerd en afgehandeld ontvang je een e-mail met de bevestiging dat we je retour hebben verwerkt. Het totaalbedrag zal zo snel als mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, worden terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Indien van toepassing, zullen de kosten van de retourzending op het totaalbedrag worden ingehouden.

Menu